Söndag

Så har en vecka till gått, tiden springer iväg. I helgen har vi haft fullt upp, i fredags efter jobbet så  hämtade jag upp syrran hämtade Milton sen åkte vi o hämtade Joakims föräldrar då Joakim och hans pappa skulle bygga ställning då vi bytt och målat om vår ena  gavel och den andra gaveln blir om två veckor. 

Iallafall så slängde jag ihop en lasange aom vi alla åt av med en god sallad. 

I lörsags så startade bygget, snickar Danne kom o hjälpte oss, började med en stadig frukost för grabbarna sen så började de att riva all trä och den gamla isoleringen, vid 11 tiden kom Elin, Patric Elsa och Edvard förbi, vi fikade bullar o lekte lite i lekparken, sen åka jag o milton och handlade färg så vi kunde måla, hämtade upp syrran käkade  lite lunch och hon handlade lite på maxi. 

Innan vi åkte hem så stannade jag o köpte lite fika som var uppskattat, Joakims föräldrar var också förbi en sväng. 

Vi lade oss ganska tidigt i lördags efter ett bubbelbad och en stjärnklar himmel, de är så mysigt att sitta o kolla på stjärnorna när de är så mörkt nu. 

I dag så sov vi alla till 8:30 vilket var superskönt, åt en mysig frukost och sedan tittade Joakims mamma och cicci förbi, tog en promenad längs ån och när vi kom hem igen så började vi att måla gaveln, satte dit plåten, jag plockade undan allt virke o spill lastade en släpvagn, plockade sedan ner ställningen och kvällens middag bestod utav? Ni fattar va? Exakt hämtmat.

Imorgon är jag och Milton lediga känns som om Jag valde rätt måndag att vara ledig när vi haft fullt upp i helgen! 

(null)

(null)

(null)

(null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annarebeccahallqvist.blogg.se

Mamma till Milton, bor i ett 70-tals hus som jag tillsammans renoverar med min sambo Joakim.

RSS 2.0