Höstlov

Godkväll i stugorna!  Så var denna höstlovsvecka slut. I onsdags så packade vi in oss i bilen och drog norr över, vi åkte till lofsdalen, vi har åkt skidor vandrat lite på fjället, grillat korv, lekt i lekparken, lekt på leklandet, gått tipsrunda besökt brandkåren, eldat badat och bastat. 

Vi har även sovit mycket jag och Joakim jag knappt kunna ha haft ögonen öppna efter 21, fjälluften tar all energi fast på ett bra sett. 

Riktigt skönt att få komma bort en stund, men mindre skönt att komma hem och bestiga ett tvättberg, men  en maskin är körd ikväll och resten tar vi i veckan. Går snabbt när
Man väl sätter igång. 

Kommande veckan består utav jobb, förskola  och eventuellt en ny ytterdörr och nytt hallgolv??? Vi får väl se. 

Några bilder sedan helgen... 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annarebeccahallqvist.blogg.se

Mamma till Milton, bor i ett 70-tals hus som jag tillsammans renoverar med min sambo Joakim.

RSS 2.0