Lofsdalen

Ja vi kanske är galna, man är trött på snön hemma men här i lofsdalen blir det helt annat,  och framförallt så är det fantastiska längdskidspår, vi har åkt över 1 mil idag i strålande sol. 

Joakim drog Milton i en skidpulka, som han somnade i vips så var han helt tyst bara, gullungen,  vi har druckit varm saft och haft picknick uppe på fjället. 

En fantastisk dag och vi har fått känna av vårsolen! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Miss Baby Peaches
2018-03-11 @ 18:26:47
URL: http://babypeaches.blogg.se/

Kunde jag åka på en fjällsemester skulle jag nog också älska snön men nu när jag int kan det så är jag jätteless på den, haha!

Svar: Jag förstår dig! 😂 nu vill man bara ha vår hemma!
Rebecca




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annarebeccahallqvist.blogg.se

Mamma till Milton, bor i ett 70-tals hus som jag tillsammans renoverar med min sambo Joakim.

RSS 2.0