Midsommar!

Halvtid! Nu är halva 2018 gången.. 6 månader till julafton.. 

Vi har haft en skön långhelg tillsammans med goda vänner, på midsommarafton så åt vi traditionell sill lunch, sedan åkte vi och dansade runt stången, när vi kom tillbaka hem igen så åt vi midsommartårta och startade femkampen, senare på kvällen blev det grillat och massa bad i bubbeln! Supermysig kväll helt enkelt. 

Två veckor kvar till semester kämpaaaa! Joakim jobbar en vecka till sen går han på semester. Våra planer på semestern är att pyssla på här hemma måla o greja,  åka neråt till astridlindgrens värld smögen och ett stopp på Ullared och ja de var faktiskt Joakims idé men jag säger inte nej! 

Nu ska jag hänga ut tvätten och se på film! Godnatt med er ☀️

(null)

(null)

(null)

(null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annarebeccahallqvist.blogg.se

Mamma till Milton, bor i ett 70-tals hus som jag tillsammans renoverar med min sambo Joakim.

RSS 2.0