På begäran!

Hej! Jag vet jag skriver sällan men jag glömmer ibland och när jag tänker att jag ska göra ett inlägg så kommer det alltid upp något annat.. 

Nåja vad har hänt sen sist, massor med snö har kommit, skottar o skottar, vet inte vart jag ska lägga snön längre.  Vi har åkt skidor,  lekt i snön åkt miltons snöskoter (bobben)  och sedan har vi jobbat. 

Jag har kommit igång med träningen igen, försöker få till 3-4 pass i veckan,  perfekt att kunna träna på dagarna och ta ut friskvården. Efter jobbet är jag så slut o vill hem laga mat och hoppa i myskläderna. 
 
I helgen så var Milton och sov hemma hos farmor o farfar, så jag och Joakim kunde gå ut och käka middag, efter maten var vi så trötta trots att vi sovit middag så vi ville bara hem men vi fortsatte vidare till två ställen till, var hemma till 00:30 ungefär så de var lagom. 

Vaknade pigg på söndagen, städade av hemmet skottade och var ute och lekte i snön med Milton då solen lös så härligt! På eftermiddagen kom syrran o pappa förbi en sväng och Foppa. 

Nu ska jag jobba 1h sen se på bonusfamiljen packa väskan till i morgon och krypa ner i sängen! 

(null)

(null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annarebeccahallqvist.blogg.se

Mamma till Milton, bor i ett 70-tals hus som jag tillsammans renoverar med min sambo Joakim.

RSS 2.0