26 år

Hej på er! Jag har inge glömt bloggen men det är bara de att de är saker att göra hela tiden, men framförallt skotta skotta skotta herregud tänk när all snö ska smälta???  Det är mars imorgon och snön vräker ner, och kallt är det också.. 

Ja ja, sen jag skrev sist så har jag fyllt år 26 år, galet snart 30år herregud vilken tant man är.. för tant det är jag ska ni veta. 

Träningen går bra tränar på 3-4 pass i veckan,  känner mig mycket piggare men tröttare på kvällen men en annan slags trötthet, en skön trötthet. 

Jag Joakim och våra vänner Pontus och ottilia har haft en superkul kväll tillsammans, hockey middag, spelat spel och dansat på nattklubb... min syster var på samma klubb och hon höll på att svimma när hon såg mig och Joakim. 

Vad har hänt mer... inget speciellt vad jag kan komma på, livet tickar på som vanligt vi jobbar, går på förskolan och pusslar i hop livspusslet. 

Jo jag måste berätta mina gulliga jobbarkompisar fixade fika tills jag fyllde år, helt oväntat! Så gulliga ❤️ 

Nej hua klockan är snart 21 snart dags att sova! 

(null)

(null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annarebeccahallqvist.blogg.se

Mamma till Milton, bor i ett 70-tals hus som jag tillsammans renoverar med min sambo Joakim.

RSS 2.0