Tisdag

Ganska så seg dag på jobbet, hämtade Milton vid 15 vi åkte hem o lekte i hans rum slängde in en tvätt sedan när Joakim kom hem så åkte vi iväg till Ikea, min mamma var också med. Vi handlade en ny tv bänk då vi möblerat om i vardagsrummet, vi valde en ekbänk, lik vårt golv, hoppas det blir bra, annars är jag lär i vitt, men kan vara kul med något annat. 

Klockan rann iväg vi var hemma till 19 käkade lite mat o sen så somnade Milton som en stock, och jag gör det snart med. 

Våra grannar mitt emot var så gulliga idag och kom över med fotbolls tröjor till Milton, han är så stolt över att han fick två tröjor av dom stora killarna mitt emot!   Han ska ha en på föris imorgon o en på fotbollen imorgon, gullungen! 

(null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annarebeccahallqvist.blogg.se

Mamma till Milton, bor i ett 70-tals hus som jag tillsammans renoverar med min sambo Joakim.

RSS 2.0