Så var sommaren slut..

Intw riktigt men nästan,  Milton har haft ett superlångt sommarlov, från midsommar tills idag då började allvaret, fick lite ångest imorse när vi satt i bilen lyssnade på Lollo o bernie o sjöng högt tillsammans, tänk att nu börjar vardagen på riktigt med hämta lämna, jobba laga mat sova, men när jag hämtade Milton efter jobbet så möttes jag av världens gladaste kille som gärna ville stanna kvar o leka lite, då kändes det bättre i hjärtat. 


Vad har vi gjort i sommar? Massor med huset, varit på västkusten, Kolmården, Furuvik, astridlindgrens värld badat i massor, gått på restaurang, grillat ja delvis innan förbjudet. Mina föräldrar har köpt båt igen ÄNTLIGEN! Och gissa vem som är kapten på den båten??? Japp Milton, morfar är en städare 😂

Så jag har inte haft någon ork eller lust att blogga, då de varit fullt upp med annat, Men nu när vardagen och rutinerna är igång igen så kommer några inlägg lite sporadiskt komma, hoppas  jag. 


Precis sett första avsnittet på idol, nu ska jag släcka alla ljus o krypa ner i sängen, vi hörs kanske imorgon natti natti 🌸

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annarebeccahallqvist.blogg.se

Mamma till Milton, bor i ett 70-tals hus som jag tillsammans renoverar med min sambo Joakim.

RSS 2.0