Måndag

Ny vecka nya tag! Fy sjutton så trötta vi var imorse alla tre..  men vi tog oss iväg i vanlig tid ändå. Hösten  börjar komma nu med stormsteg, så härligt att kunna tända massa ljus igen, längtar tills löven skiftar färg. 

I helgen har vi mest hängt på återvinningen känns det som, slängt massa skit! Och fått i ordning i garaget som jag nämnde i ett tidigare inlägg vill jag minnas?   Har även hjälpt till att tömma min farmors hus, Milton har hjälpt till han med, lilla jobbarkillen. Jag sa till honom, oj nu blev du smutsig ska jag borsta bort, nej mamma riktiga jobbarkillar är smutsiga och jag är en riktig sån 😂😂

Har även träffat min mormor o morfar i helgen blev en fika ute i Valbo. 

Tänk om en vecka så har vi en fyra åring här hemma.. tiden går så himla snabbt! 

Nu ska jag fortsätta se på idol o äta popcorn! 

(null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annarebeccahallqvist.blogg.se

Mamma till Milton, bor i ett 70-tals hus som jag tillsammans renoverar med min sambo Joakim.

RSS 2.0