Tisdag

Hej på er!  Jag vet att jag är seg på att uppdatera nu för tiden, men jag tycker inte det är lika kul att skriva längre och sen har vi fullt upp! 


Sen jag skrev sist så har vi varit i Stockholm,  tillsammans med våra gamla grannar och deras dotter, vi bodde i en Superfin svit med bubbelbadkar jättehärligt Milton tjatar på att vi ska åka till hotellet varje dag,  i söndags var det försvarsmaktens dag, de hade uppvisning på deras Alla grejer polis, brandkåren ja alla var där, de var på gärdet i Stockholm Milton och Joakim var helt galna där sprang överallt. 

I måndags  så checkade vi även in hos mamma o pappa då vi inte har vatten eller värme i huset, vi rustar tvättstugan och byter värmesystem, så ja de är kaos där hemma och Joakim kämpar på! 

Annars är det jobb, förskola laga mat kvällsrutiner o sova.. 

I helgen ska jag mamma Milton o syrran gå på bio, Alfons Åberg, enligt Milton ska mosse Elin betala allt, återstår att se... 

Morfar får inte följa med då han är busig, inte pappa heller då han ska ta på värmen i huset, farfar o farmor ska vara hemma med chille så går snacket hos Milton, han är för rolig just nu!  Han har nu hängt hemma hos farmor o farfar två eftermiddagar och även med faster idag. 

Ikväll käkade  jag Milton o mosse Elin på max, när Milton ville kissa följde jag med honom men då satt en kille på toa som inte hade låst pinsamt nog... så vi stängde snabbt dörren o tog en annan toa. 

Påvägen hem köpte vi med oss en varsin glass Milton var så stolt över att få bära hem kassen själv. 

Imorgon byter vi ”hotell” och flyttar in till Joakims mamma o pappa. 

Nu ligger jag i soffan efter kvällens måsten har precis duschat o hämtat täcket..  





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annarebeccahallqvist.blogg.se

Mamma till Milton, bor i ett 70-tals hus som jag tillsammans renoverar med min sambo Joakim.

RSS 2.0