Söndag

Jaha, då sitte man här med lite söndagsångest inför en ny jobbvecka...


Helgen har iallafall varit mysig helg, igår så var jag Milton och miltons farmor på en shoppingtur, o jäklar vad jag fyndade,  två nya duntäcken för 200kr styck, de hade kostat 900kr, jag frågade en kille som jobbade där så jag inte hade sett fel, men de var utgående sortiment så  priset stämde.  Jag handlade nya kuddar ljus o blommor. 

Sen på eftermiddagen så hade vi besök utav ottilia vinzent o thea, och våra gamla grannar Staffan, Carro och deras lilla Ebba. Vi käkade pizza och barnen röjde, då menade jag röjde ni skulle sett miltons rum My god! Men huvudsaken de hade kul! 

Idag så  sov vi till 9 jag vaknade vid 08 men var så skönt att bara njuta av tystnaden. Käkade sedan frukost begav oss till Hemlingby, gick ett varv där och kollade sedan på djuren och gick upp på toppen av Hemlingbybacken. 

Påvägen hem hämtade vi upp min mamma åkte hem hit käkade lunch och lagomt när jag skulle slå på kaffe så kom min pappa och Foppa, så vi fikade och Milton fick leka av sig lite. 

Sen på eftermiddagen så tog vi en promenad till affären alltså promenad nummer två, blev sån skön eftermiddag med sol. 

När vi kom hem igen så var vi ute, jag plockade ur julkartongerna i plastlådor och stuvade om lite i garaget, Joakim satte upp belysning på altanen och milron röjde på med sina leksaker. 

Nu på kvällen så klippte jag gräset och lyssnade på Wahlgren o Wistam i öronen.

Nu ska jag borsta håret sen krypa ner i sängen med nya täcket! 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annarebeccahallqvist.blogg.se

Mamma till Milton, bor i ett 70-tals hus som jag tillsammans renoverar med min sambo Joakim.

RSS 2.0