Fredanrök fredag fredag!

äntligen veckans bästa dag, eller lördagen är nog bättre... iallafall så tog jag ut lite flex idag så slutade vid 14 cyklade hem till syrran som haft Milton tillsammans med mamma, skönt att han fick vara ledig idag. Han hjälpte till att skruva ihop en vagn till badrummet, han tycker det är så kul att få hjälp till. Skruva spika greja de är det bästa han vet, efter att leka med sina bilar o lastbilar, traktorer ja you name it.. 


På eftermiddagen så handlade vi, och när vi kom hem så städade jag huset och hade lite fredagsmys med Milton, kvällens middag bestod utan pasta carbonara, gjorde på färsk pasta det blir mycket godare! 

Milton fick nya blommor till rummet idag, han blev jätteglad och uppskattade sina nya blommor nästan lika mycket som sin mamma.. men bara nästan. 

Ska snart sova, imorgon ska vi städa altanen, baka och fira min farmor! 










Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annarebeccahallqvist.blogg.se

Mamma till Milton, bor i ett 70-tals hus som jag tillsammans renoverar med min sambo Joakim.

RSS 2.0