Så var helgen slut...

Jaha så var helgen slut, om man ändå hade några flera dagar ledigt... men jag är långledig över halloween, de ser jag fram emot! 


Nåväl, i lördags så var det ventilationsbygge här hemma, jag servade grabbarna, slängde sommarblommor planterade Ljung,  cyklade 1h med Milton stannade hemma hos min farmor på ett litet fika stopp, där även min pappa och farbror var. När vi cyklade hem så stannade vi på den lokala blomsteraffären och köpte en liten En till blomkrukan. 

På eftermiddagen blev det en städning och sedan lördagsmiddag.  Vi var uppe länge igår till 00:00 herregud så sent.. minns inte när jag var uppe så sent... 

Imorse sov vi till 8:30 alla tre superskönt! Till 10 kom miltons farmor o farfar på frukost, sedan åkte Joakim o hans pappa och täckte över båten inför vintern, jag och miltons farmor o chille tog en promenad längs ån i höstsolen! 

På eftermiddagen kom min kusin förbi på lite fika, kul med spontanbesök. Sedan åkte jag Milton, mosse Elin o momme till köpis för att möta upp min mormor o morfar, mormor shoppade två tröjor o en vinterjacka, Milton fick kalsonger. 

Nu ikväll har jag sorterat lite tvätt och lagat en god middag som jag o Milton smaskade i oss men de dög inte till finsmakaren här hemma... 

Nu ska vi smygstarta serien jordskott! 

Ha nu en underbar vecka allesammans ✨ 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annarebeccahallqvist.blogg.se

Mamma till Milton, bor i ett 70-tals hus som jag tillsammans renoverar med min sambo Joakim.

RSS 2.0