Helgen

Hej på er! Äntligen får man landa i soffan, haft mamma pappa syrran o Foppa på middag, lagade en klassiker köttbullar med stuvade makaroner, supergott! Sen fikade vi med lite saffransbullar.  I helgen ska jag nog baka lussebullar! I helgen så bakade jag o milron scones, han tyckte de var så kul att hjälpa till och mjöl hade vi överallt.. 


I helgen var vi tagit de ganska lugnt, i fredags så lagade vi god middag, älgkött med svampsås o potatis, la oss tidigt. I lördags så  sov vi till halv 9 lagade scones sen så kom mamma med Foppa, vi skulle ha honom då de skulle ut på en 24h båttur. Vi var ute länge med honom, åkte förbi Joakims mamma o pappa så deras hund chille o Foppa fick leka lite,  varit superbra väder i helgen så varit jätteskönt att få ha kommit ut,  i söndags så var jag Milton o Foppa ute på promenad redan före 9 på morgonen vi gick o kollade på hästarna.  Vid lunch så kom Joakims mamma o miltons faster förbi, jag lagade pannkaka och sen var vi ute i lekparken. 

 Nu ska jag krypa ner i soffan  under filten och se på vår tid är nu, jättebra serie på 1an. 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annarebeccahallqvist.blogg.se

Mamma till Milton, bor i ett 70-tals hus som jag tillsammans renoverar med min sambo Joakim.

RSS 2.0