Onsdag

Godkväll på er, lovet rullar på här hemma, vi renoverar för fullt och vardagslivet rullar på, dock var jag o Milton lång ledig, fredag-måndag, jätteskönt! Nu kör vi fullt ös inför julen innan vi är lediga igen. 


Halloweeen helgen, så hade vi middag här hemma,  mina föräldrar och Joakims föräldrar var här,  vi käkade plock till förrätt, fläskfilé med rosépepparsås o till efterrätt blev det en kola lakritspaj. Som vanligt hade man gjort för mycket mat men så är det. 

Annars har vi väl inte gjort så mycket, jobbat, varit på förskolan, handla laga mat, som jag nämnde tidigare så vardagslivet rullar på. 

Vi väntar på  våra fönster, o rörmokaren men den som väntar på något gott...  men man börjar bli lite irriterad nu alltså... de är jobbigt och frustrerande att vara beroende av att andra ska göra klart sakerna här hemma.  Men nog om det...

Snart är julen här, i helgen ska jag sätta  belysning i vår gran och vi har fått en en, där är det belysning, ja ni märker att jag vill belysa upp lite här hemma...  de första julklapparna är inhandlade och ja de är såklart till Milton som egentligen redan har allt och lite till.. 

Men herregud jag höll ju på stt glömma, jag och Milton bakade lussebullar här om kvällen, ni kan ju gissa om jag har mjöl överallt.. men de är så kul att han vill hjälpa till!  Så i måndags när miltons förskolekompis var på besök fikade vi ”julfika”.

Nu ska jag se bonde söker fru och sen svimma i sängen är så trött, som vanligt... hur känns det att vara pigg? 


Ta hand om varandra där ute ✨ 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annarebeccahallqvist.blogg.se

Mamma till Milton, bor i ett 70-tals hus som jag tillsammans renoverar med min sambo Joakim.

RSS 2.0