Tisdag!

Hej på er!  Nu är lugnet lagt sig i huset.. eller det gjorde det ganska tidigt idag, Milton somnade innan 18 idag, han var så trött. Jag har jobbat ikväll, jobbar in lite så jag kan sluta tidigt på fredag och vet ni? På fredag så går jag och Milton på ledighet i 16 dagar så underbart!  Joakim är också ledig men han ska jobba några enstaka dagar. 

Sen jag skrev sist så har det varit söndag, Joakim var lite bakis då de var på julbord alla grabbarna. Vi tog en lång promenad tillsammans  Milton åkte sin snöskoter (bobben), sen på eftermiddagen så kom mamma o syrran förbi på lite fika och de hade med sig miltons pepparkakshus som står så fint i hans rum. 

I går så käkade vi middag på stan tillsammans med mamma o syrran vi skulle gå o kolla på när min pappa  stod o mingla för årets  Gävlebo, då han var nominerad. 

Oh juste vi har ju äntligen fått fönstren i vardagsrummen bytta,  jag är så nöjd! Längtar tills hela huset har fått nya fönster men de blir efter jul! 

Nu ska jag se på mandelmans innan jag ska krypa ner i sängen! ☃️❄️

(null)

(null)

(null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annarebeccahallqvist.blogg.se

Mamma till Milton, bor i ett 70-tals hus som jag tillsammans renoverar med min sambo Joakim.

RSS 2.0