Lördag!

Godkväll på er! Imorse så vaknade vi halv 9, Joakim åkte och köpte färska frallor och så jag o Milton tände ljus duka fram frukost och kollade på julkalendern, vid 10 åkte jag o Milton med mamma och handlade, fikade även en sväng. 

Vid 13 tiden så kom Elin och Elsa förbi  vi lekte inne, var ute en sväng i lekparken åkte snöskoter,  sedan fick barnen pannkaka med glass, vi vuxna åt kyckling med klyftisar. 

Nu på kvällen så var vi ute en sväng och åkte bobb eller  snöskotern som Milton säger, när vi kom in så var vi lite frusen så Milton fick hoppa in i duschen och sedan hade vi mys i soffan med täcket! Nu sover Lill skrutt och jag ska lägga mig snart jag med. 

Kolla vilken fin bock jag fått av miltons farmor! 
(null)

(null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annarebeccahallqvist.blogg.se

Mamma till Milton, bor i ett 70-tals hus som jag tillsammans renoverar med min sambo Joakim.

RSS 2.0