Jul!

Hej på er! Hoppas ni alla är mätta och belåtna efter all julmat.  Det är iallafall vi, herregud resten av veckan blir de vatten o soppa typ.. 

Vi har firat jul den 23:de tillsammans med Joakims, vi käkade julbord, spelade bingo öppnade julklappar och hade en sån trevlig kväll!

På julafton så kom släkten från min sida till oss, vi kollade Kalle käkade julbord umgicks sedan kom tomten med alla julklappar, mysig dag de med!

Juldagen så var vi hos Joakims mamma som fyller år, vi åt och Milton fick även då julklappar av Joakims kusin. 

Annandagen, vi startade dagen med att leka ute i snön, åkte skidor byggde snögubbe och skotta. På eftermiddagen så åkte jag o Milton hem till min mormor o morfar tillsammans med min mamma pappa syrra o Foppa, vi åt gröt och drack glögg, fick även julklappar där! Supermys! 

Nu är Joakim på hockey eller den har väl slutat nu, Brynäs vann, de kanske bringade tur för vår snögubbe hade en Brynässjal.  Jag ligger i soffan men ska nog förflytta mig till sängen snart, imorgon ska jag nog plocka bort lite jul, iallafall alla tomtar. 

(null)

(null)

(null)
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annarebeccahallqvist.blogg.se

Mamma till Milton, bor i ett 70-tals hus som jag tillsammans renoverar med min sambo Joakim.

RSS 2.0