Måndag!

Ny vecka nya tag! 


I helgen tänkte vi att åh vad härligt en lugn helg, men icke! I lörsags så åt vi pannkakor till frukost, sen åkte vi hem till syrran och hennes nya lägenhet, den är så fin! Herregud är så avis högt i tak, allt är nytt! Hon är verkligen värd den lägenheten. Vi köpte med oss lite fika dit och en blomma, mamma o pappa var också där. 

Jag satte upp blommor och fixade i hennes köksfönster. 

Sen åkte vi ut till bönan där Joakims kompis familj har stuga han ska hjälpa dom med att installera en bubbel. Och sen på eftermiddagen så kom Frida och hennes lillebror Lukas hit på fika och Milton fick en present, superfina byxor och en fredagströja! 

Kvällen blev lugn, vi åt fisksoppa och la oss ganska tidigt. 

I söndags så vaknade vi vid 9 tiden,  sen åkte vi ut till owes där vi fikade och sen vidare till Mio. Handlade med oss lite saker hem bland annat en ny dörrmatta, vi ska så småning om lägga klinker i hallen men tills dess får denna matta duga. 

På eftermiddagen så var vi på trassel i trollskogen, vi åkte traktor dit och Milton var så duktig han satt stilla och kollade på teatern, och klappade händerna så glatt.  Kompisen Elsa var också med!  De blir så glada när de ses! 

På kvällen så kom Joakims mamma förbi och gav Milton presenter då hon är i Palma när Milton fyller! Så käkade vi.. 

Idag var det jobb och hann även med en lunchdejt med Elin och Elsa! 

Ikväll har jag o Milton listat vardagsrummet och klätt in öppningen till vardagsrummet. 

Nu ska jag ta en Ipren o sova, börjat känna av halsont de har jag inte tid med... 


FÖRE
EFTER



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annarebeccahallqvist.blogg.se

Mamma till Milton, bor i ett 70-tals hus som jag tillsammans renoverar med min sambo Joakim.

RSS 2.0