Måndag

Hej på er! Nu var det längesen jag skrev, blivit lite less och dessutom så har dd uppdaterat appen.. Ja ja skitsamma nu ska jag inte klaga.

Midsommar spenderades ute till Sjöss, vi tog lillbåten ut men sov hos mamma o pappa, Milton somna superbra i båten och sov till nästan halv 9. Vi dansade runt stången, åt massa mat ute vid ett långbord, spelade kubb solade och åkte vattenskoter, och Joakim badade faktiskt.

Lördagskvällen spenderades med Frida, käkade tacos och bara tog de lugnt framför en film med lite glass, på söndag så sov hela familjen till nästan halv 10 inklusive Milton, solen från lördagen tog all must ur oss...

I söndags så skruvade vi ihop våran nya tv möbel och skoställ.

Idag har jag och Milton haft en mysig dag, började med frukost framför Saltkråkan, städade lite och sen så mötte vi upp morfar för lite skoj, Milton klättrade in i pappas bil och vägrade kliva ut så, han satt så bra där och sa stäng till mig så ja det var väl bara göra det... Den där ungen alltså....

Mötte sedan upp Elin och Elsa för lunch som vi åt ute på gården och sen blev det en cykeltur.

Efter lunchen så somnade Milton och faktiskt jag med, fått hans förkylning och ligger nästan däckad! Men en kvinna får inte bli sjuk, bara att ta alvedon och le..

Imorgon ska jag Milton miltons mormor och min mormor åka till Högbo, vi ska fika leka i lekparken och bara ha de bra!

Älskar lediga dagar tillsammans med bästa gåvan i livet, lilla Milton som inte är så liten längre. 💎




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annarebeccahallqvist.blogg.se

Mamma till Milton, bor i ett 70-tals hus som jag tillsammans renoverar med min sambo Joakim.

RSS 2.0