Mini krig

Japp! Milton fick vara hemma från föris idag då min lektion blev borttagen då jag börjar en ny kurs nästa vecka. Min näst sista, kan ni tänka er! Om jag har lite panik? Ja, är jag stressad? Ja.  

De jag skulle berätta om var att nu på morgonkvisten så har jag och Milton pysslat i hans rum. Vi eller jag hat byggt lego, jag tycker de är superkul, som terapi typ, men jag blir så förbannad när Milton kommer och förstör de jag håller på med, han älskar ju att ta en legobit från mig och kasta bort, så skrattar han sådär hånfullt men han är dock söt, så de är tur.  Iallafall så skyddar jag mitt mästerverk med mitt liv! Milton ska inte få förstöra det! 







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annarebeccahallqvist.blogg.se

Mamma till Milton, bor i ett 70-tals hus som jag tillsammans renoverar med min sambo Joakim.

RSS 2.0