Avlider

Fy vad varmt det är nu alltså! Jag brukar klara värmen men det börjar bli riktigt jobbigt nu, längtar efter en dag då det regnar och är kallt, så man kan få sova på natten och känna sig lite som en människa just nu känner jag mig som en vandrande ballong!  

Idag så har vi käkat på golfen, sen åkte vi ut till Joakims stuga och satt i solen en sväng sen har vi bara varit hemma, har legat på balkongen och flämtat i skuggan, nu snart ska vi tända grillen och grilla hamburgare med  Carro och Staffan! 
Sofia
2014-07-28 @ 21:17:41

Håller helt med ! Nu är det klibbigt värre:/ du har en sån Fin bebis mage ! Hoppas ni haft en fin dag kramen




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annarebeccahallqvist.blogg.se

Mamma till Milton, bor i ett 70-tals hus som jag tillsammans renoverar med min sambo Joakim.

RSS 2.0