Nyårsafton

Sista dagen på 2014, tänk att det är året så har jag varit gravid och jag o Joakim har fått världens finaste lilla skatt! Ska bli så kul att få följa hans första år, hans första steg hans första ord. Det kommer att bli magiskt! 

Jag, Milton Elin och Elsa har gått upp och ner för massa backar idag, gissa om jag har ont i både rumpa och ben!

Nu blir det lunch i stugan och sen blir det nog en promenad till Ica, sen fix inför kvällen! 







Farmor o farfar
2014-12-31 @ 16:55:21

Va kul att se era fina kort 💖😘❤️Ha så trevligt. Kramar från oss💖🐻

Svar: Ni med! 😊😘
Rebecca




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annarebeccahallqvist.blogg.se

Mamma till Milton, bor i ett 70-tals hus som jag tillsammans renoverar med min sambo Joakim.

RSS 2.0