Helgen

Så var denna helg över, vi har inte direkt varit oeffektiva! Joakim har jobbat en del, jag har gjort höst här hemma, tagit tag i all tvätt städat. 

Men i fredags var det planeringsdag på föris, så jag Milton Hanna Elliot o Alfred åkte först till Ikea käkade lunch sen vidare till leklandet, där även några till föriskompisar var. 

På eftermiddagen/kvällen  så  käkade vi middag tillsammans allihopa, vi  o Hanna Oskar Elliot o Alfred,  käkade tacos och bubblade hela kvällen, supermysigt!! 

I lördags så kom mamma o syrran ut, vi planterade Ljung, satte lökar vid äppelträdet, rensade bort alla gamla sommarblommor, och sedan fikade vi äppelpizza! Så jäkla gott ska ni veta! Ett hett tips!  På eftermiddagen så åkte vi hem till Elliot o Alfred en sväng innan läggdags. 

I Dag söndag jobbade Joakim på förmiddagen en sväng,  jag o Milton städade här hemma, och lekte polis! Vid lunch  hämtade vi upp mamma o Foppa, åkte till Hemlingby gick en sväng i spåret o lekte i hinderbanan, o Milton sprang o sprang o sprang!   Efter det köpte vi med oss fika och åkte ut till pappa i båten där han höll på att tvätta. 

Nu har jag gjort hemmagjord pyttipanna med ägg.  

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Ottilia
2018-09-16 @ 22:45:12

Gud så snyggt det blev med den vita panelen! 😃 måste komma förbi någon dag 😊

Svar: Gör det! 😍
annarebeccahallqvist.blogg.se

Anonym
2018-09-17 @ 15:42:26

Hinner mormor och Milton med foppa😂😂

Svar: De var nog både Foppa o mormor som inte hann med 😀
annarebeccahallqvist.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annarebeccahallqvist.blogg.se

Mamma till Milton, bor i ett 70-tals hus som jag tillsammans renoverar med min sambo Joakim.

RSS 2.0