Första dagen...

Första dagen på fem veckors semester, stack till Valbo själv eller min mamma var med men hade (inget barn med mig iallafall). Skulle inhandla en bikini o badbyxor till Milton hittade det jag behövde första bikinin jag provade blev det, superskönt att det gick snabbt. Mamma handlade en blus och en klänning. Sen käkade vi lunch på sibylla så himla gött, blev en snabbis in på Ikea med. 

När jag kom hem så var Miltons farmor o farfar här,  Joakim o Micke snickrade på med altanen de sista, jag Milton o Marie åkte och köpte glass, Milton fick en glass som
Nästan var lika stor som honom 😂

När vi kom hem igen så var syrran här, eftermiddagen bestod av lek o mys i solen.

Är så trött ikväll ska strax krypa ner i sängen, köpt nya kuddar på Ikea så hoppas på att sova skönt, de är stora "hotell" kuddar. 

Imorgon ska jag o Milton äta pannkaksfrukost, vi ska inta frukosten i hans säng, hans önskan min lag.... iallafall ibland! 💎💙

Godnatt med er! 

(null)

(null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annarebeccahallqvist.blogg.se

Mamma till Milton, bor i ett 70-tals hus som jag tillsammans renoverar med min sambo Joakim.

RSS 2.0