Lördag

Idag har vi haft fullt upp, men vi startade morgonen i soffan med en film o frukost, så kul nu när Milton börjat se hela filmer och kan sitta kvar hela filmen, jag älskar ju alla Astrid Lindgrens filmer, har lite svårt för tecknat de har jag alltid haft men vissa tecknade är så fina, imorse kollade vi på Klas klättermus, de sångerna som finns i den filmen, sjöng jag när jag gick i 5an så de är lite kul. 

Lagomt till lunch skjutsade jag in Milton till mormor där de bakade och lekte med smålego, sen när morfar kom hem så åkte dem till båten så kaptenen Milton fick köra lite och titta till sitt rum (ruffen). 

Jag och Joakim har idag rensat massa skit, en hel stor släpvagn kastade vi på återvinningen, helt sjukt vad mycket skit man har,  vi har även köpt hyllor till garaget  så vi har verkligen fått ordning där inne nu. Men de ena garaget ska också få lite kärlek, vi har nämligen dubbelgarage fullt med massa skit. 

Nu ikväll har vi ätit god middag, började men en förrätt ruccola, pinjenötter prosciutto och balsaminco, till varmrätt blev det färskpasta med fläskfilé i sås, Supergott.

 Ser  sista delen av the last post, superbra serie på ettan om ni inte sett den. 

(null)

(null)



Ottilia
2018-08-26 @ 19:26:25

Receptet på pastan kan du väl skicka ett sms? 😘

Ottilia
2018-08-26 @ 19:26:28

Receptet på pastan kan du väl skicka ett sms? 😘




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annarebeccahallqvist.blogg.se

Mamma till Milton, bor i ett 70-tals hus som jag tillsammans renoverar med min sambo Joakim.

RSS 2.0