Måndag!

Hej på er!  Helgen är nu över men en jobbdag avklarad och en dag närmare helg!  I helgen så har vi haft min pappa här som spacklat o hängt upp väv i tvättstugan så i slutet på veckan skall det målas.  Vi har även fått igång värmen o varmvatten med nya pannan, dock har våra fönster blivit fel så vi de aka beställa nya åt oss det känns sjukt drygt... men men. 



I går när pappa var här så kom mamma o Foppa förbi vi gick ut en avmät, gick längs ån Milton och Foppa sprang som bara den. Sen gick vi hem fikade åkte en sväng till Ikea köpte nya kuddar och ljus såklart. 

Senare Kom även Kom även Joakims mamma förbi, jag fixade lite sen lunch till oss kokt korv, de är  aldrig fel. 

Nu ska jag strax borsta tänderna o hoppa i säng, är så sjukt trött! ✨ 





Hej
2017-10-13 @ 10:16:42

Hej




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annarebeccahallqvist.blogg.se

Mamma till Milton, bor i ett 70-tals hus som jag tillsammans renoverar med min sambo Joakim.

RSS 2.0