Mitt i natten

Klockan är snart spöktimme men vi är vakna än, inte ofta grannarna Fårse att se lyser på nr 14 såhär sent.  Vi har pysslat på med garderobsväggen men självklart fanns inte allt hemma på Ikea... ni Fårse Hur allt blir sen, men jag kan säga redan nu att det blir sååå bra, är jättenöjd! 


Jag har i eftermiddag klippt gräset, städat altanen planterat om en blomma och rensat i rabatten, även dammat av inne och tagit hand om tvätten, äntligen satt upp en toarullehållare i badrummet. Sått nytt gräs och fyllt ut gropar.

Milton har hjälpt mig och Joakim han hat sprungit emellan oss, Joakim har skruvat garderob och gjutit en sista plint till staketet. 

Som sagt så har vi pysslat på här hemma, fått relativt mycket gjort denna vecka här hemma vilket känns jättebra. En semestervecka kvar... lite ångest men de går bra. 

Imorgon väntas grillning och sedan ut till Furuvik på Europé i goda vänners sällskap. 







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annarebeccahallqvist.blogg.se

Mamma till Milton, bor i ett 70-tals hus som jag tillsammans renoverar med min sambo Joakim.

RSS 2.0