Söndag

Så var helgen slut,  lite jobb ångest men snart är vi jullediga!  Jag längtar efter ledigheten med varenda liten cell i kroppen!  Jag och Milton är lediga två veckor över jul och nyår Joakim är ledig enstaka dagar. 

I helgen så har vi haft fullt upp, i fredags efter jobbet så hade vi julfest, jättetrevligt var hemma till 22 ingen partyqueeen av mig inte!  

I lörsags så vaknade både jag och Joakim före Milton han sov till 9, så jag ska vara ärlig o säga att jag njöt av att tända ljus när de var mörkt ute och bara njöt av lugnet! Men sen när  lilleman vaknade så  mös vi i soffan med täcket innan vi startade dagen. 

Vi har äntligen fått våra nya fönster o dörrar, så en altandörr är på plats vi valde att ha helglas!  Vilket ljus vi har i vardagsrummet nu, varenda litet dammkorn syns.. 😂

När grabbarna höll på här hemma så åkte jag o Milton hem till ottilia Vinzent o Thea, sen på eftermiddagen  var jag o Milton ensamma då Joakim var på hockey, vi fick besök utav Miltons farmor  sedan hade vi soffmys o lek! 

Idag så  tände vi första ljuset tittade på julkalendern, sedan plockade jag lite här hemma.  Vid lunch så åkte jag och Milton in till stan o mötte upp tant Frida  vi lunchade lämnade Milton hos mosse o sen kikade vi i affärerna på stan. 

Vid 15 tiden så var det adventsfika hos syrran Milton och hon hade bakat kladdkaka Milton var så stolt över att han hade bakat själv med mosse, även pappa o Foppa var där. 

Sedan gick vi ner o kikade på bocken invigningen mötte upp min kusin och även Pontus,Ottilia o barnen vi käkade på cheers sen åkte vi till maxi handlade julstjärnor och nu ska vi strax krypa ner i sängen! 

Kikar på den nya filmen Maria vern på fyran, de håller till på Gotland och vi blev så sugna på att boka en stuga där i sommar! 

(null)

(null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annarebeccahallqvist.blogg.se

Mamma till Milton, bor i ett 70-tals hus som jag tillsammans renoverar med min sambo Joakim.

RSS 2.0