Fjällen

I torsdags packade vi in oss i bilen efter  att vi haft kalas på föris, miltons förksola fyller 30 år och de firade vi med tårtkalas! 


Vi åkte hemifrån vid 18 och styrde mot lofsdalen! Var väl framme till 22:30 då vi ha  handlade påvägen upp, egentligen skulle jag och Joakim åka själva upp och vandra, men vi tog med Milton ändå, fick lite ångest!  

När vi vaknade upp på fredagen så regnade det ganska mycket, men vi tog oss ut en sväng på fjället ändå, grillade korv i en kåta, lekte på leklandet och sen bastade vi i stugan på kvällen, Milton älskade att basta, han bara låg där inne o njöt och jag fick stänka lite vatten på han, gullisen! 

På lördagen var det bättre väder då snörade vi på oss skorna igen och vandrade längre, nästan 1 mil blev det,  då Milton är lite lat och vi inte vill höra gnäll hela vägen så fick Milton sitta på Joakims rygg. Det gick så bra så. Väl framme så tände vi eld och stekte pannkakor, Gud så kul de var, kunde stå där hela dagen o steka. Joakim fick tvinga i mig min pannkaka.. men ni ser ju??? Hur ernstig ser jag inte ut? 😂

Nu är väskorna upp packade tvätten sorterad och matlådorna är klara inför morgondagen o jobb... 😴 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annarebeccahallqvist.blogg.se

Mamma till Milton, bor i ett 70-tals hus som jag tillsammans renoverar med min sambo Joakim.

RSS 2.0