Onsdag

Pysslandet här hemma fortsätter sakta men säkert, små steg så blir vi mer o mer nöjda. 

Plåten på fönstren på utsidan är nu klara, supernöjd!  Jag är så glad att vi valde att ha spröjs i fönstren, de är så kul när folk åker förbi o kör sakta o man riktigt ser hur de tittar in, vi är dem enda på gatan som har målat vitt o nya fönster med spröjs. 

Mina nya lampor o krukor blev perfekta i köksfönstren, jag kommer nog inte ha gardiner där då de känns så luftigt nu. Listerna på fönstren på innersidan får vänta tills rusten av kök och matsal görs nästa år. 

Men hörni! Äntligen är nya tv-bänken på plats, jag är galet nöjd! Nästan lite töntigt nöjd till och med! Färgerna blev så himla bra tillsammans med vårt ljus Ek-golv mot bänken som är i ljus ek och vita luckor. Ni fattar hur nöjd jag är! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Marie
2018-10-03 @ 21:09:48

Superfint blev det💖💞

Svar: Tack! ❤️
annarebeccahallqvist.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annarebeccahallqvist.blogg.se

Mamma till Milton, bor i ett 70-tals hus som jag tillsammans renoverar med min sambo Joakim.

RSS 2.0