Fredag!

Veckorna och dagarna flyger förbi! Jag glömmer av att skriva här.. de händer dock inte så mycket kul just nu, vi jobbar, går på förskolan, äter sover ja de rullar på så.. 

Imorgon ska vi åka till Uppsala med min familj,  besöka diverse butiker,  sen hem o påbörja andra sidan av panelbyte! Vitt vitt vitt ska det bli,  på söndag kommer en snickare o ska hjälpa Joakim, Fårse om vi hinner måla den sista sidan på huset eller om de får vänta till nästa år, virket vi sätter upp är mellan struket så egentligen är det ingen jätte brådis att måla men ändå skönt att få de gjort. 

Nästa vecka åker vi till fjällen,  då det äe höstlov och längdskidspår ska vara öppet ett spår är öppet men de blir kul ändå. Milton tycker de ska bli kul att åka skidor och få se lite snö. 

Tänt massa ljus ikväll, så mysigt! 
Godnatt med er 💫

(null)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annarebeccahallqvist.blogg.se

Mamma till Milton, bor i ett 70-tals hus som jag tillsammans renoverar med min sambo Joakim.

RSS 2.0