Tisdag

Godkväll på er! 

Ja då har nästan halva veckan passerat, tiden bara springer iväg! Snart är det semester ☀️

Idag så  har vi fått saker gjorda, jag har sorterat och lagt in 4 maskiner tvätt, tvättat och bytt sängkläder samt alla miltons ytterkläder han har på föris,  grovstädat toaletten. Joakim har börjat Panela om ute, det blir så jäkla snyggt med vitt alltså! Så nöjd att jag pressade fram de, Joakim ville inte ha de först men jag visste redan från början när diskussionen var igång att vitt blir det, han får tro att han var med och med och bestämde, fast det var ju jag som gjorde! Winn Winn 

Igår handlade jag även tre tröjor, en orange en vit jag en ljusrosa.  Idag så använde jag den orange tröjan alla på jobbet sa att den var superfin, så det var kul! Även tjejen på kappahl sa åh vad du blev fin i den där tröjan! Kanske försäljningsknep men äh jag tar de som en komplimang

Nu ska jag fortsätta se kungafamiljen! 🌸

Förresten kolla vad vacker himlen var nyss kunde inte låta bli att ta en bild! 

(null)

(null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annarebeccahallqvist.blogg.se

Mamma till Milton, bor i ett 70-tals hus som jag tillsammans renoverar med min sambo Joakim.

RSS 2.0