Lördag

Hej på er!  Vilken solig dag vi haft! Vi har påbörjat altanbygge, tagit en skogspromenad, och njutit i solen! 

Vi vaknade vid 08, käkade frukost sedan åkte vi hem till Joakims föräldrar där vi, jag Milton Marie och chille tog en promenad i skogen, medans Joakim och Micke grejade med underarbetet inför kommande altan. 

Vid  11 tiden åkte vi hem till oss och grillade lite korv till lunch och njöt i solen,. På eftermiddagen så fortsatte Joakim med altanen och jag sopade bort allt grus från gården,  de ska snart komma och sopa här gissa om jag längtar. 

Nu har vi precis ätit kyckling med majs sparris och sallad,  gjorde en ny grej Med kycklingen blev så jädra gott! 

Snart  eller om en timme blir det eurovision med jordgubbar och glass ☀️ 

(null)

(null)

(null)

(null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annarebeccahallqvist.blogg.se

Mamma till Milton, bor i ett 70-tals hus som jag tillsammans renoverar med min sambo Joakim.

RSS 2.0