Fredag

Hej på er! Gud vilka härliga dagar vi har, vi här hemma bara suger in oss all sol vi kan! 

Igår så firade vi min mamma som fyllde år, då vädret var så fint så sa vi att vi grillar här. Det blev hamburgare och korv. Supergott!

Idag så har jag jobbat, men  jag och Milton har även varit med min pappa och provat båten en sista gång innan nya ägarna får ta över, så sorgligt, världens finaste båt.  Men han ska köpa ny båt så de ser vi fram emot, ingen press 😃🤷🏻‍♀️

Nu ikväll har vi grillat laxpaket och Milton har lekt med vattenslangen så nu är de blött lite här och där. Imorgon blir det sola sola sola är planen men den går nog inte i lås.. lite måsten har jag allt. 

(null)

(null)
(null)

(null)

Angelica Wåhlin
2018-05-11 @ 19:49:37
URL: http://angelicawahlin.se/

Ååh, vad härligt!

Svar: ☀️☀️🌸😀
Rebecca

Anonym
2018-05-12 @ 22:36:08

Oj vilken båt vem har haft den

Svar: En pedant gubbe!
Rebecca




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annarebeccahallqvist.blogg.se

Mamma till Milton, bor i ett 70-tals hus som jag tillsammans renoverar med min sambo Joakim.

RSS 2.0