Påsklov!

Godmorgon på er!  Jag och Milton fock låskolv igår, vi är lediga fem dagar tillsammans! Vi ska verkligen njuta till max.  Joakim jobbar idag och sen blir han också ledig. 

Jag och Milton ligger i sängen och ser på film så mysigt,  idag ska vi träffa tant Frida som Milton säger, blir en sväng på stan och lunch. 

Påsken ser ut att få mycket sol vi hoppas på lite mer värme så snön försvinner så man kan börja köpa blommor till alla blomlådor o krukor, dock så ser jag i rabatterna så kommer det tulpaner och vitsippor/snöblomma gården de är väl om något ett vårtecken? 

Nu ska vi mysa vidare och äta lite frukost! 

(null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annarebeccahallqvist.blogg.se

Mamma till Milton, bor i ett 70-tals hus som jag tillsammans renoverar med min sambo Joakim.

RSS 2.0