Onsdag

Godkväll på er!  Vi är nu hemkommen från lofsdalen där vi haft mysiga dagar, Milton ville inte åka hem då han tyckte det var så mysigt där, och han ville åka mer skidor. Superkul att han gillar det, vi åkte ett sånt gulligt litet sagospår på nästan 1km när vi kom i mål så sa han, åh mamma nu är jag och mina ben jättetrötta!  Gullungen. 

Jag klickade även hem veckans mat på nätet, så jäkla smidigt, så när vi kom hem igår  eftermiddag så var det bara att packa upp alla kläder och invänta matleveransen. Supersmidigt, och vi. Har nog slutat att småhandla lite.. annars stannade vi alltid på affären påvägen hem, jag försöker planera middagen fyra dagar framåt, Det blir oftast måndag -torsdag.   Denna vecka blev lite speciell eftersom vi kom hem Igår så jag planerade veckans mat till och med söndag 

Onsdag - stuvade makaroner o köttbullar dock åt jag hallomisallad 

Torsdag - fisksoppa

Fredag - salami med färskpasta 

Lördag - tacolax med pressad potatis 

Söndag - lasange.

 Nu ska jag strax sova, har sån huvudvärk godnatt med er! 

(null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annarebeccahallqvist.blogg.se

Mamma till Milton, bor i ett 70-tals hus som jag tillsammans renoverar med min sambo Joakim.

RSS 2.0