Fredag

Godkväll på er! Fredag och helg, ingen övertid för mig vilket känns lite knepigt de är man ju van vid nu.. ska mam umgås nu eller? Skämt o sido. 

Denna vecka har bestått utav vab mestadels men även jobb. Milton har bitit klen men är nu på banan igen. 

Idag så jobbade jag hemma, då Milton behövde vara hemma från förskolan, men jäklar så mycket jag har fått gjort, får nästan inte ihop hur jag kunnat gjort allt, men jag  har jobbat, städat hela huset, fått undan tvätten,  hackat massa is på uppfarten, skruvat Ikea lådor, handlat och ja nu äntligen har jag  slängt mig i soffan och ska äta lite Kvällsgotta. 

(null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annarebeccahallqvist.blogg.se

Mamma till Milton, bor i ett 70-tals hus som jag tillsammans renoverar med min sambo Joakim.

RSS 2.0