Lördag

Godkväll på er! Då var det lördag och dagen har varit fullspäckad, vi sov till 9 alla tre vilket var superskönt!  Jag o Milton käkade frukost ute sen njöt vi av solen. När Joakim kom hem så badade han och Milton en sväng. 

Min pappa kom förbi och sedan åkte vi på 30 års kalas för Hanna.  Efter det sved vi om och åkte ut till bönan där Joakim
Åkte lite vattenskoter tillsammans med Kjell o Markus, medans jag o milton var kvar på land och njöt i solen och kollade på båtarna som körde förbi. Vi var även där igårkväll och blev bjudna på grillat, mycket gott! 

Milton är så duktig och tar på sig flytväst så fort han ska med ut på bryggan.  Här väntar han på att pappa ska komma tillbaka... 

(null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annarebeccahallqvist.blogg.se

Mamma till Milton, bor i ett 70-tals hus som jag tillsammans renoverar med min sambo Joakim.

RSS 2.0