Tisdag

Hej på er! Då var det onsdag imorgon halva veckan har då gått.. tiden springer som sagt iväg.  Vi fick idag beordrad övertid vilket betyder att jag kommer jobba järnet!  Alltid kul med lite extra pengar. Ett sparande som man inte har, typ som skattepengarna om man nu får tillbaka de vill säga.. 

Jag har glömt att berätta för er att jag  klickade hem matvaror på Coop.se och fick de hemkört till dörren, jättesmidigt bra leverans, bra packat, de höll tiderna och framförallt all mat var fräsch.  Det var jätteskönt att  kunna i lugn och ro kolla när jag var hemma som vi behövde, jag beställde maten vid 12 på tisdagen och jag kunde få hem maten redan dagen efter kl 10, bra va? 

Annars flyter dagarna på i helgen ska Joakim iväg till Vemdalen och springa något lopp så jag och Milton ska mysa hela helgen och jag ska även jobba en del, men vet ni? På fredag ska Milton på sitt första kompis kalas, han har blivit bjuden av en kompis från förskolan, Hur gulligt är inte det?   Efter kalaset ska vi handla fredagsmys! Vi pratade idag om att Milton så gärna ville ha ett godishalsband...  

Nu ska jag strax sova, är inne i en period då jag är så sjukt trött, eller de är jag väl alltid men just nubäemdey extremt..  får knappt upp ögonen på morgonen.. 

Godnatt med er!  

(null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annarebeccahallqvist.blogg.se

Mamma till Milton, bor i ett 70-tals hus som jag tillsammans renoverar med min sambo Joakim.

RSS 2.0