Onsdag

Hej på er!! Nu var det längesen jag skrev..  men tiden och dagarna går i ett just nu. Verkligen rivstart efter vår lilla ledighet över jul och nyår.   Supermycket på jobbet  och övertid på de, men nu är övertiden klar. 

I helgen så var vi på två kalas, först hos miltons kompis Märta och sedan hos min pappa. I lörsags så var Milton med mormor o morfar, så jag fick jobba,  men framåt sen eftermiddagen så åkte vi till Mio en sväng, köpa nya sammetlampskärmar till sovrummet,   I söndags hälsade vi även på miltons kompis Elsa. Mysig helg bara jag och Milton då Joakim var i Vemdalen. 

I måndags så var Milton ledig tillsammans med farmor, och i tisdags så förnyade jag mitt kort på Friskis så nu ska min bleka trötta och halvfeta kropp får sig en liten  uppfräschning. 

I helgen är det åter kalas och förhoppningsvis längdskidor! 

(null)

(null)

(null)

(null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annarebeccahallqvist.blogg.se

Mamma till Milton, bor i ett 70-tals hus som jag tillsammans renoverar med min sambo Joakim.

RSS 2.0