Lofsdalen

(null)

Oh vilka härliga dagar vi haft till fjälls, vi har grillat kolbullar, lekt i snön åkt bobb,pulka kastat snö på varandra, åkt längdskidor, slalom, bandvagn och promenader. 

På kvällarna har vi bastat och bubblat. 

Igår så åkte vi slalom Milton var först grinig men efter några åk så gick det jättebra. Jag åkte med honom mellan benen och även hade en stav som han kunde hålla i,  innan vi stack till slalombacken så åkte jag ut i spåret för att åka längd, spåren var helt nygjorda och jag var alldeles Själv, så härligt och tyst. På eftermiddagen efter vi åkt slalom så stack jag och ottilia ut igen en sväng. 

Idag så lekte vi en sväng i stora lekparken nere vid alla slalombackar, sedan åkte jag, Joakim och Milton bandvagn upp till våffelstugan på toppen, jättemysigt! Men suget efter snöskoter blir allt starkare! 

Imorgon blir det hemfärd, drygt att packa ihop allt... men typ allt ska tvättas så bara att slänga i de i väskorna och dra igen. 

Här får ni en bildbomb, de är blandat från alla dagar vi varit här. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Anonym
2018-01-07 @ 14:09:00

Ser inte Jocke på skidor 😎😎

Svar: Han är ur bild 😂⛷
Rebecca




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annarebeccahallqvist.blogg.se

Mamma till Milton, bor i ett 70-tals hus som jag tillsammans renoverar med min sambo Joakim.

RSS 2.0