Lördag

Hej på er! Vi har haft en vecka som inneburit vab jobb träning övertid, ja ungefär så, måndag-tisdag var jag hemma med Milton vi gick en lång promenad tvättade upp all tvätt städat järnet,  haft miltons mormor o farmor på semla  i tisdags, det skrev jag kanske?  

I  går så var vi hemma igen då febern kom tillbaka men  tycker nog hostan varit värre, men piggare nu.  miltons morfar och moster kom på besök, de hade med sig frukost. Sedan jobbade jag resten av dagen och även övertid. 

Idag så har jag jobbat,  miltons farmor har varit här, på eftermiddagen så åkte jag och Milton med min mamma till maxi, så joakim ostört fick sätta in nya dörren till tvättstugan, så jäkla nöjd!  


Ikväll blir det väl lite mello men vi blir inte sen. Trötta och imorgon väntats det lite mer övertid för mig, och göra klart de sista med dörren och belysning i tvättstugan!  Skulle gärna vilja ta en lååång promenad, men de ska nog hinnas med!  Men innan vi startar dagens alla måsten ska vi se  herrarna ta guld? De hoppas vi iallafall! 

(null)


Har ni sett min nya pall, jag är så löjligt nöjd, Milton gillade den han också! 
(null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annarebeccahallqvist.blogg.se

Mamma till Milton, bor i ett 70-tals hus som jag tillsammans renoverar med min sambo Joakim.

RSS 2.0