Världens längsta vecka?

Herregud vad denna vecka går segt... dagarna går i slomotion, jag trodde det var torsdag imorse.. men nej då bara onsdag. 

Idag efter jobbet och föris så åkte vi hem, åt lite sen mellis, ritade sjörövarskepp o kollade på Pippi på de sju haven, sedan var det fotboll för Milton, Joakim åkte med honom denna gång, då passade Jag på att göra en ordentlig rensning på miltons kläder,  gjorde iprdning kvällens middag, tre olka rätter, pyttipanna,köttsoppa och gulaschsoppa. 

Nu när Milton somnat blir det idol och ett dopp i bubbeln, om grannen klipper klart gräset någon gång... 

(null)

(null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annarebeccahallqvist.blogg.se

Mamma till Milton, bor i ett 70-tals hus som jag tillsammans renoverar med min sambo Joakim.

RSS 2.0