Torsdag

Äntligen fredag imorgon, så jäkla härligt!   Undra vad vi ska äta imorgon... kanske tacos? Klassiskt! Eller tacopaj, eller hemmagjorda burgare vi Fårse. 

Idag när jag var inne på min bank o kollade över så alla autogiron dragits så inser jag att det har gjorts konstiga transaktioner,  från USA??? Jag ringde banken och de spärrade mitt kort samt gjorde en anmälan så jag får tillbaka mina pengar. 

När vi kom hem idag så svimmade jag i soffan en stund innan vi klädde på oss och gick ut, Joakim
Målade lite o fixade med några brädor jag och Milton klippte gräset. 

Nu ska jag krypa ner i soffan och ta en kvällsmacka! 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annarebeccahallqvist.blogg.se

Mamma till Milton, bor i ett 70-tals hus som jag tillsammans renoverar med min sambo Joakim.

RSS 2.0