Världens bästa kille fyller 3 år

Tänk att mammas lilla förtidigt födda skruttunge igår fyllde 3 år, tiden går så himla fort, nu är Milton en liten mini människa som man kan föra en konversation med, han är så klok och smart. 


Om jag är stolt över honom? JAAAA! 

 Vi började morgonen med att sova till halv 9 vi ville ge Milton frukost på säng men de var lika bra att Milton fick sova ut då vi skulle ha kalas. Så vi sjöng och gav honom frukost på soffan, gissa vem som slet upp alla paket, han har pratat länge om att han fyller år, och att han skulle bjuda på glass. 

Så självklart gjorde jag en glassbiltårta, jättefin enligt mig 😂 

Sedan kom gästerna vid 15 o han fick såååå mycket fina saker,  kläder, leksaker lego, bilar presentkort, pengar,  lera, väska, målargrejer, jackor, traktor med mera. 

Idag var det jobb som vanligt, tur man har en bra granne så dagarna går lite snabbare! 

Nu ikväll har jag jobbat  två  timmar i lugn o ro, imorgon ska Milton ta spruta så jag jobbar hemifrån  då han kan bli lite loj efter den...

Nu ska jag se på biggest loser VIP! 

Godnatt med er 🌸




Bortse från tvn, de är födelsedagståget ni ska se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annarebeccahallqvist.blogg.se

Mamma till Milton, bor i ett 70-tals hus som jag tillsammans renoverar med min sambo Joakim.

RSS 2.0