Söndag!

Godkväll på er! Så var helgen slut.. är man utvilad? Nej tyvärr...  men nya tag denna vecka, på lördag åker vi till Stockholm, hoppas på bra väder, jag ska försöka propsa på att gå på en guidad tur på slottet, jag älskar kungafamiljen och vill verkligen det!  Gått turer förr men alltid lika kul. 


I fredags var jag på floating, jätteskönt men behöver någon mer gång tror jag.  Sen grillade vi hamburgare till middag och la oss tidigt. 

I lörsags så var det dags att hämta våra nya fönster,  så vid 08 kom min kusin Fredrik, mamma pappa hit mamma var här med Milton medans jag pappa Fredrik och Joakim åkte och hämtade fönstren.

När vi kom hem så dukade jag upp en rejäl frukost, med ägg färsk bröd, massa pålägg, yoghurt... you name IT, Milton var först på plats! 
Joakims mamma var också förbi en sväng på eftermiddagen. 

I lördags lyxade vi till det med oxfilé, vi skulle äta tre rätters men vi blev så mätta av förrätten och varmrätten.. 

I dag så slappade vi  på morgonen åt mysig frukost, sedan knackade Persson/wolff på dörren och vi fikade lite ute i solen och barnen röjde, Milton var lite sur i början då kan inte ville låna ut sina leksaker men de är något han får vänja sig med, tycker de är olika från gång till gång, ibland får Miltons kompisar låna allt ibland inget...  

Vi har även hämtat massa virke gips bräder till kommande renovering av tvättstuga.. 

Vi hann även med ett litet kalas, Joakims morfar fyllde år. 

När vi kom hem så lagade jag mat plockade undan, badade Milton och nu har jag krypit ner i soffan under filten,  snart blir det sängen... man är då inte utvilad efter denna helg! 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annarebeccahallqvist.blogg.se

Mamma till Milton, bor i ett 70-tals hus som jag tillsammans renoverar med min sambo Joakim.

RSS 2.0