Fredag!

Äntligen hemma, vi har haft det sååå mysigt. Och blivit uppvaktade men de är något speciellt med att bara vara hemma med sina egna saker sin egna säng, ja ni fattar. 


Vi har sovit två nätter hos Joakims föräldrar,  där vi ätit och druckit gott,  Milton fick sova mellan oss två nätter de har varit så mysigt, de är inte ofta han gör de.. men någon gång ibland så. 

Annars har vi jobbat på här hemma, Joakim har jobbat mest av förklarliga själ.. och  jag har hållit ställningarna utomhus och inomhus, idag så städade jag så det glödde i trasan, men de blir så dammigt när man slipar, gipsar väggar springer in o ut, ni fattar.

Men nu i helgen ska golvet läggas och vi får förmodligen värme o vatten i mitten på nästa vecka. 

Nu har jag svimmat i soffan, börjar känna mig lite krasslig men ska ta en alvedon innan jag somnar så kanske jag är som ny imorgon... 

Godnatt med er ✨





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annarebeccahallqvist.blogg.se

Mamma till Milton, bor i ett 70-tals hus som jag tillsammans renoverar med min sambo Joakim.

RSS 2.0