Söndag

Jaha så var helgen över igen, den går så jäkla fort alltså.  I fredags handlade jag med mamma sen åt vi en god pepparlax sallad till middag.  Vi la oss innan 22 och somna tidigt, på fredagar är man galet trött.. 


På lördagen så tog vi en promenad till stan fikade och Joakim handlade ny skjorta och nya jeans. Sen vid 14 var det kalas för lilla 
Elsa som fyllde tre år, och sen vid 15:30 snåret så åkte vi hem till Joakims mamma och pappa där Milton skulle tillbringa natten då jag Joakim Pontus och ottilia skulle ut och käka, vi käkade på fullriggaren, jättegod mat, verkligen!  Efter maten åkte vi in till stan och tog en liten pub runda. 

Idag vaknade vi vid 9 vi  ville sova ut men nej då, såklart så kan man inte, när man väl kan ja då kan man inte sova...  

Åkte och hämtade Milton sen en sväng till owes. 

Nu har Milton fått ett söndagsbad middagen är intagen och vi ska strax krypa ner till kojs! 


Jag  köpte dessa söta ljuslyktor till altanen, självklart är det stjärnor.. vi har funnit lite inspiration till huset nu.. detta bord har vi fastnat för  och ha dessa matchande krukor till i vardagsrummet, vad tror ni? Jag tror på succé! 







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annarebeccahallqvist.blogg.se

Mamma till Milton, bor i ett 70-tals hus som jag tillsammans renoverar med min sambo Joakim.

RSS 2.0