Helgen

(null)

Godkväll på er! Så var en härlig helg slut.. och veckans jobbigaste dag över! I fredags var Joakim och Milton lediga, de började dagen med sovmorgon till 09, då hade en annan jobbat nästan 3h...   sen efter jobbet så mötte Joakim och Milton mig vid bussen så tog vi en promenad hem. Köpte kinamat på kvällen efter att jag städat huset. 

I lördags så var vi ner och käkade brunch på bastard burgers nere på stan, fick äntligen i ljus i granen utomhus och har nu även en tomte på framsidan jättemysigt, nu har det även kommit snö så nu är det ännu mysigare! Ni ska få se bild imorgon med snö, på eftermiddagen så kom mamma pappa o syrran förbi på en kopp kaffe, Milton körde slut på mosse.. jag och Milton pysslade även ihop apelsiner med nejlikor. 
Sedan till kvällen var vi "barnvakt" till Joakims pappa som var utkastad då Marie skulle ha tjej middag, käkade middag och kollade på hockeyn,  Milton levde rövare och vi avslutade kvällen med att leka häst, Joakim var häst som åt gräs (persilja) 

På söndagen så tog jag och Milton en låg prommis till stan, då fönsterbyte skulle ske här hemma,GISSA OM JAG ÄR NÖJD???  en bit på vägen fick vi sällskap av Miltons farmor och Chille, vi stannade hos mamma en stund sedan gick vi vidare till syrran där vi tillsammans med min mormor och morfar och miltons mormor åt skinkpaj och fikade, Milton fick en julkalender med bamse den gick verkligen hem. 

Joakim kom och hämtade oss vi åkte hem pysslade lite och gjorde oss ett eget litet julbord till middag innan vi gick och la oss, jag tror det var allt! 


Om två veckor är jag och Milton lediga tillsammans i två veckor! Som jag längtar... hoppas på att min sömn blivit bättre tills dess... min största önskan just nu är att få sova en hel natt ostört inte vakna, gå upp o kissa eller nått...  är så trött så ögonen svider när jag kommer till jobbet, men vad vore väl en bal på slottet... nåja huvudsaken man är frisk o kry! 
Godnatt på er! ✨❄️☃️

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annarebeccahallqvist.blogg.se

Mamma till Milton, bor i ett 70-tals hus som jag tillsammans renoverar med min sambo Joakim.

RSS 2.0